Česta pitanja

Call centar

Možete nam se obratiti putem telefona na broj 0112833921, naši zaposleni stoje Vam na raspolaganju. Putem Call centra možete naručiti sve fiskalne uređaje, brojače novca, falsifikatore novca, barcode skenere, printere i sve ostale proizvode koje imamo u ponudi, dobiti tehničku pordršku ili sve potrebne informacije vezano za fiskalizaciju uredjaja kao i informacije o ostalim proizvodima ili uslugama u našoj ponudi. Takođe pozivanjem Call centra možete dobiti pomoć naše Tehničke podrške za sve probleme ili nedoumice koje imate u radu.

Da li uređaj koji posedujem moram donositi u servis?

Naša Servisna služba je tako organizovana da ne morate dolaziti u servis da bi ste izvršili popravku. Naš serviser će doći kod vas u dogovoreno vreme i izvršiti popravku u vašem objektu. Za svaku popravku serviser pravi Izveštaj o popravci koji overavate i na osnovu kojeg će vam biti ispostavljena faktura.

U slučaju da nije moguće obaviti popravku u vašem objektu naš serviser će preuzeti uređaj na popravku i dostaviti ga našem servisu. Nakon izvršene popravke uređaj će biti vraćen u vaš objekat.

Da li mogu dobiti pomoć servisa i van radnog vremena?

Naravno!

U slučaju da vam je tehnička podrška potrebna van radnog vremena ili prijava kvara to možete uraditi ili pozivanjem Call centra ili pozivanjem dežurnog broja servisera objavljenog na našem sajtu.

Mi smo tu zbog vas i stojimo vam na usluzi!

Šta mi je potrebno za fiskalizaciju?

Da bi ste se fiskalizovali potrebna je sledeća dokumenatcija

  • Rešenje APR
  • Rešenje APR o izdvojenoj poslovnoj jedinici za preduzetnike ili odluka o otvaranju izdvojene poslovne jedinice za pravna lica
  • PIB
  • PDV potvrda ili izjava ako poreski obveznik nije u sistemu PDV
  • Depo karton iz banke
  • Lična karta ovlašćenog lica

Da li mogu izvršiti fiskalizaciju kod vas ako nisam iz Beograda?

Možete. Naš servis pokriva sve veće gradove u Srbiji tako da nećete imati nikakvih problema sa održavanjem.

Dokumenta – Fiskalizacija

Podelite nas sa drugima